چند عدد روزانه‌نویسی

امیر + ۱۴۰۰/۱/۲۱، ۰۰:۳۰

۱-باخبر شدم که پرونده‌ام برای رانندگی رد شده و باید دوباره مدارک رو آماده می‌کردم و تحویلشون می‌دادم. رفتم موسسه آموزش رانندگی‌ام و گفتن که عکسا کیفیت نداره 😐

اول فکر می‌کردم تعداد عکسا کم باشه هر چند که قبلش هم گفتن تعداد مشکلی نداره. بعد هم فکر کردم که شاید به خاطر ریش مدل دار باشه که گیر دادن (داخل عکس ریش مدل دار داشتم) . رنگ لباسم هم تیره نبود. زرشکی بود :))) حتی لبخند هم داشتم 🤦‍♂️😂😂😂😂

همه‌ی این موارد جزء شرایط عکس هست:

۱-کیفیت بالا

۲-عدم وجود ریش مدل دار

۳-پیرهن (نه لباس دیگه‌ای) و رنگ سورمه‌ای و یا مشکی باشه.

۴-عدم لبخند 

که خب الحمدلله همشون نقض شدن :))))). حالا رفتم دوباره عکس بگیرم. ریشم رو به کل زدم و یک دونه سبیل داشتم. تیره‌ترین لباسی که داشتم رو پوشیدم ( کلا لباس تیره ندارم. حتی لباس مشکی. چون از رنگ مشکی خوشم نمیاد. حتی موقع عزاداری هم مشکی نمی‌پوشم). عکس رو گرفتم و دیدم قیافه‌ی خودم رو و کلی خندیدم. دقیقا شبیه این دهه پنجاهی‌ها شده بودم (سبیل داشتن دیگه) :)))) خلاصه عکس رو دادیم به موسسه. گفتن باز هم کیفیت نداره و باید بریم دوباره جایی و عکس بگیریم. این دفعه رفتیم یک جای دیگه و اونجا گفتن عکس رو ادیت می‌کنن که لباس تیره باشه و موارد دیگه و نتیجه رو دیدم ، انصافا خیلی خوب درآوردن. یک پیرهن سرمه‌ای با فتوشاپ زدن. خیلی قشنگ بود انصافا. یعنی تمیز ادیت زد و خوشبختانه عکس رو قبول کردن این دفعه و دیگه ببینیم چه می‌شود :)

 

 

۲-صحبت کردن با ترم پایینی‌ها و رفع دغدغه‌هاشون یکی از جذاب‌ترین کارهاست.طرف از الان استرس امتحانا رو داشت🤦‍♂️ می‌‌پرسید :

«اگه روزی ۷ ساعت درس بخونیم به نظرتون نمره بالا می‌گیریم؟»

جمله‌اش رو فروارد کردم گروه دوستام. انقدر به پیامش خندیدیم 🤦‍♂️😂😂😂😂  آخه ما هم همچین دغدغه‌هایی نداشتیم وقتی ترم یک بودیم 😅 خدا ما رو ببخشه. البته بعدش بهش گفتم خیالش راحت باشه و بیشتر از درس از زندگی جوانی‌اش لذت ببره :) به شما هم همچین توصیه‌ای می‌کنم {ریش‌های سفیدش را نوازش می‌کند}

 

۳-کنفرانس هم به بهترین حالت ممکن تموم شد. مطلبی که باید ارائه می‌دادم مربوط به آزمون تیمز و گزارش‌هاش بود. دوستم فقط کافی بود در رابطه با خود آزمون و تاریخچه‌اش صحبت کنه ( که دیگه طی پست‌های قبلی گفتم 😑) بنده هم آخرین گزارش‌ها رو باید ارائه می‌دادم. پیشنهاد می‌کنم این لینک رو برید و منابعی که باید گزارش تهیه می‌کردم رو نگاه کنید . (لینک)

سه تا بخش داشت گزارش‌ها:

۱-نمره کل ریاضی ( کشور‌ها - سطح بندی دانش‌آموزها - جنسیت و ...)

۲-مطالب مربوط به خانه و مدرسه ( امکانات در خانه و مدرسه - قوانین مدرسه - تأثیر قلدری بر عملکرد درسی دانش‌آموزان و ...)

۳-محتواهای داخل کلاس ( نگرش دانش‌آموزان - چالش‌های معلمی و ...)

هر کدوم از این‌ها باز دو و یا سه تا بخش داره که کشورها رو با نمودار‌های مختلف و معیار‌های مختلف سنجیده 

و همه‌ی اینها کلی مطلب می‌شد :)))

منم خلاصه کردم. یعنی ۵ تا رو نگفتم فکر کنم و لینک رو دادم خود دانشجویان محترم نگاه کنن :))))

 

۴- همون‌جای آموزشگاه رانندگی یک لباس‌فروشی بود داشتیم ویترین رو نگاه می‌کردیم من و مامانم.

من و مامان :«چه پیرهن قشنگیه.»

من:«الان می‌رم قیمتش رو بپرسم.»

...

من:«آقا این پیرهنه قیمتش چنده؟»

آقا:«۳۵۰ تومن.»

من :« بــــله. خیلی هم عالی :))))) حالا اگه خواستیم میایم خدمتتون »

{محیط را ترک می‌کند}

مامان:«چیشد؟ چند بود؟»

دست مامان رو می‌گیرم.

من:«بریم مامان. اینجا جای ما نیست😅😂»

چه خبرهههههه؟!!

 

 

۵-  (فوتبالی) این برد واقعا چسبید بهم :)

لینک

از اونجایی که تو هر موضوعی فوتبال برام اولیت داره...در مورد شماره ۵ :

نه طرفدار پی اس جی ام ن بایرن (وی از کهکشانی هاست) اما از بازی لذت بردم و کمی خوشحال شدم :)

۲۱ فروردين ۰۰
پاسخ
بازی که خیلی جذاب بود . کلا یک طرف بایرن باشه جذابه :)
اون خوشحالی هم به خاطر این پست بود لینک

فردا هم الکلاسیکو می‌بریمتون رئالی :)))
۲۱ فروردين ۰۰

یادمه سر اون پست چقدر خندیدم....حلال کنین😂😂😂

 

خوشبختانه تو اروپا اونقددددری غیرتی نیستم رو تیمم چون طبقه بندی کردم بر اساس علاقم😂

۲۱ فروردين ۰۰
پاسخ
اشکال نداره 😅😅

خب خداروشکر 😅

۲۱ فروردين ۰۰

این ترم یکی ها جوگیر هستن؛ اخرش هفته ای یه ساعت هم نمی خونن!

۲۱ فروردين ۰۰
پاسخ
الان یک ترم یکی این کامنت شما رو بخونه چی می‌شه؟

دقیقا  :-)))))
۲۱ فروردين ۰۰

زرشکی 😂🙌🏻

 

خداروشکر که خوب برگزار شده، خسته هم نباشید :))))

دیروز داشتیم ست لباس‌های خونگی رو نگاه میکردیم، یکیش بود 1999999، اول فکر کردیم ریالِ تا اینکه کاشف به عمل اومد که تومنه :/🚶🏻‍♀️

۲۱ فروردين ۰۰
پاسخ
اون موقع فکر کنم دو تا پیرهن داشتم یکیش همین زرشکی چهارخونه با مشکی بود و یکی دیگه هم همون مدلی ولی رنگش کرمی بود با قهوه‌ای 😅

ممنونم.
خب حداقل رندش می‌کرد 😅
۲۱ فروردين ۰۰

شماره ۴ :))

خیلی آشناست

۲۱ فروردين ۰۰
پاسخ
تازه فکر کنم اون پیرهنه از نظر خود اون فروشنده ارزون بود :)))
۲۱ فروردين ۰۰

دیگه عدم لبخند چی میگه؟ دوست دارن اخم کنیم براشون تو عکس؟ :)))

۲۱ فروردين ۰۰
پاسخ
والا 

@آقای سر به راه
شما جواب بدین. واقعا چه خبره؟
چرا مسئولین جواب نمی‌دن؟ :)))
۲۱ فروردين ۰۰

سلام.

1 : مگه تو نوزده سالگی ، آدم ریش و سیبیل هم داره ؟

2 : :/

3 : به سلامتی 

4 : من هر وقت می ریم فروشگاهیی جایی و قیمتاش بالاس ، اصلا به روی خودم نمیارم و می گم : واااااه .چقدره ارزون...بعدم با کمال اعتماد به نفس میام بیرون .

حتی یه مورد پیش اومده که توی کفش فروشی بعد کلی سوال پیچ کردن فروشنده ، گفتم : نه خیلی ارزونه نمیخوام و اومدم بیرون ...ولی خیلی خوش میگذره .

مشهد که اومده بودیم ، از یه جایی رد می شدم همه ی فروشنده ها با التماس به تمام مردم رو میزدن و کلی تعریف و تمجید به جا می آوردن تا ازشون خرید بشه...اما یه پسره بود خطاب به بابام گفت : حاجی من جوونم صدات زدما !!! میرم معتاد میشم هاااا!!! پدر من هم که حامی جوانان و عضو انجمن نه به اعتیاد جوانان ، سریع پرید تو مغازه و گفت بده بخریم...موقع حساب که رسید ، دید چه کلاهی سرش گذاشتن و تا خود خونه داشت اون پسره رو مورد عنایت قرار میداد...............(( هر چند که هیچ ربطی به پست نداشت.حوصلم سر رفته بود نوشتم )))))))))

۲۱ فروردين ۰۰
پاسخ
سلام 

۱-بله :/ . کلا پسرا از سن بلوغ به بعد ریششون درمیاد. حالا یکی زودتر. یکی دیرتر :)

۳-ممنون :)
۴- 😂😂😂
بله خب این فروشنده‌ها قشنگ بلدن کارشون رو و مشتری جذب می‌کنن.
یک راه دیگه برای گشتن در این مغازه‌ها پوشیدن اون پوشاک گرون قیمتشون هست و بعدش هم از خریدش بنا به بهانه‌های مختلف دست بکشین. امتحان کنین خیلی جذابه. هم اینکه چیزی نخریدین هم اینکه اون لباس‌های گرون رو به خاطر چند ثانیه تنتون کردین :))))) حالا اگه هوا سرد هم باشه داخل مغازه بودین گرم شدین و می‌تونین دوباره برین بیرون و دوباره مغازه بعدی :))))
۲۱ فروردين ۰۰

اخی شما هنوز نگرفتید گواهینامه رو پس حسابی داستان داشتیدااا😂😂

یعنی به عکسم گیر میدن ؟؟؟عجیبه !!پس من خوب قصر در رفتم 😅

خب خداروشکرر که  کنفراستون خوب برگزار شده خسته هم نباشیدد😊

یادمه من به یکی از ترم اولیا تو خابگاه که وایساده بود در اسانسورو گرفته بود باز و داد میزد گفتم قشنگ معلومه ترم یک هستیداا درصورتی که ترم دوی ما ۳ چهارروز شروع شدهه برگشت گفت خوبه خودتونم سه ۴ روز رفتید توی ترمه دو دیگه من هیچ من نگاه رفتم محو شدمم😅😅😂🤦‍♀️

۲۱ فروردين ۰۰
پاسخ
نه هنوز متأسفانه :( خیلی اذیت کردن 😐😂
آره اون عکس بنا به جنسیت چندتا شرط داشته که بنده اون شرایط رو کلا رعایت نکرده بودم :)))
ممنونم
طرف قشنگ نابودتون کرد ای بابا. 🤦‍♂️😂😂😂
۲۱ فروردين ۰۰

شما یه حساب سرانگشتی کن یه متر پیرهن شده ۳۵۰ حالا مانتوهایی که ما میخریم چقدر میشه... دیگه با این وضع نمیشه حجابو رعایت کرد :)))

۲۳ فروردين ۰۰
پاسخ
قیمت مانتو رو نداشتم 😅 .... دیگه زندگی سخت شده :))))
۲۳ فروردين ۰۰

کلا برای عکس هر ارگان دولتی همین دردسرها رو خواهید داشت :)

ترم اولیا رو اذیت نکنین گناه دارن خبب:)

با اینکه بازی رو ندیدم ولی زوج نیمار و امباپه قشنگترینه:)

۲۴ فروردين ۰۰
پاسخ
🤦‍♂️😂😂😂

اذیت نکردیم که . بنده خدا خب سوالاش خیلی بد بود :)

پس از دست دادین بازی رو. خیلی بازی قشنگی بود. برگشت رو حتما نگاه کنین.
۲۴ فروردين ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">