دعا؟

امیر + ۱۴۰۰/۲/۱۲، ۰۱:۱۹

الان رفتم فهرست مطالب سال قبل رو یک نگاه انداختم. دقیقا همین‌ شب‌ها. اون موقع فکر کنم وارد یک دوران ناراحتی خیلی شدید شدم. پستش هم هست (لینک) افرادی که اونجا کامنت گذاشتن غیر از یک نفر بقیه هستن که امیدوارم همگی سالم و سلامت باشید :)

 

دقیق یادم نیست به خاطر چی ناراحت بودم. شاید به خاطر اینکه زیاد داخل خونه مونده بودم (فکر کنم نزدیک دو ماه اصلا پام رو بیرون نذاشته بودم حتی برای خرید و کم کم دیگه بیرون می‌رفتم برای پیاده روی و بقیه موارد!!!!) 

 

یک بخش دیگه از ناراحتیم هم اون آمار عجیب و غریب کرونا بود. کی فکرش رو می‌کرد انقدر وضعیت وخیم بشه؟! داخل همون پست آمار اون موقع رو گذاشتم. یادمه هر روز می‌رفتم سایت world meter رو چک می‌کردم و آمار هر کشور رو درمیاوردم که روندشون صعودی بوده یا نزولی. ولی الان اصلا دیگه اخبار حتی بخش کرونا رو هم چک نمی‌کنم. فقط چند روز قبل یک جایی خوندم ۱۵۰ میلیون نفر کرونا گرفتن. الان نمی‌دونم چند نفر !!! اون موقع ۴ میلیون نفر کلا کرونا گرفته بودن.

 

خیلی مهم

در هر حال. الان یک حس معلق دارم . می‌دونین نه خوشحالم و نه ناراحت یک حالت بینابین. کلی حرف دارم . دلم می خواد حرفام رو بزنم . اما یک چیزی باعث می‌شه که نیام و بنویسم. ازشون ننویسم. نمی‌دونم چیه! بیشتر سر همین فیلم دیدن هست . یعنی یک فیلم رو دیدم و تا چند روز فکرم رو مشغولش کرده. هر چی بیشتر ازش می‌خونم بیشتر تشنه می‌شم که ازش بدونم... شما هم همینطوری هستین؟ یعنی با دیدن اون فیلم به مسائل داخلش تا چند روز فکر می‌کنین یا نه؟ (می‌خواستم این سوال رو هم در قالب یک پست موقت بذارم ولی خب همینجا می‌پرسم.)

و یا کارهای مختلف دیگه که انجام می‌دم. در هر حال، اون حس افسردگی سال قبل رو ندارم در حال حاضر و یکسری چیزها از سال قبل چه مثبت و چه منفی به وجود اومدن . با افراد مختلف چه خوب و چه بد بیشتری آشنا شدم. در یکسری زمینه ها علمم بیشتر شده ولی بعضی جاهای دیگه هنوز در حال درجا زدن هستم.

 

نمی‌دونم طرح قشنگی شد یا نه . تنها ایده‌ای که به ذهنم رسید این مدلی بود :)

احتمالا به زودی یک کانال بزنم اونجا نمونه کارهام رو بذارم و مشتری هم پیدا بشه و کم کم بزنیم در راه کسب درامد فعلا در مرحله‌ی اسم برند موندم :)

 

دوست ندارم جمله‌ی کلیشه‌ای رو بگم ولی خب دعا کنید دیگه. برای من نه البته. برای کسی که بیشتر از من نیاز داره :)

البته راستش رو بخواید خیلی به دعاتون نیاز دارم که در کارهام موفق بشم و این مدلی هم کسب و کار پیدا کنم. نمی‌دونم اگر خواستید دعا کنید :)

سلام امیر جان پستت رو الان بروز شده ها دیدم اول اینکه طرح خیلی قشنگیه امیدوارم تو کارت بیشتر از همیشه موفق باشی

ولی در مورد دعا کردن اسمش جمله ای کلیشه ای نمیشه گفت دعا بدون تلاش و ایمان داشتن خودمون هیچ تاثیری نداره مثال میگم دعا میکنند شر ویروس کرونا فقط از ایران نه جهان غیر از این فکر کنی مدیونی کنده بشه ولی درصدی به رعایت پروتکل های بهداشتی ایمان ندارد و عمل هم نمی کنند مثلا مثال خیلی روز بگم محدودیت های شبانه که کلی بهش میخندیم همونو تو شبای قدر اونم شهر چه قرمز باشه چه نارنجی باشع وضع بحرانی باشه کلا برداشتن 

اینجوریه که میگم دعا اثری نداره ما خودمون به کارمون ایمان و پشتکار داشته باشیم همه چی رواله 

"از تو حرکت از خدا برکت" 

امیدوارم با تلاش خودت به بهترین جایگاه برسی 

۱۲ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
سلام. شما بروز شده‌ها رو چک می‌کنین؟ :) من افسردگی می‌گیرم وقتی چک می‌کنم 😅 باز هم خیلی ممنون که تشریف آوردین :)

خیلی ممنون سلامت باشین.

خب اینطوری بگم که کسی نمی‌تونه برام کاری انجام بده. ولی می‌دونین چجوری بگم اینکه مثلا فکر می‌کنی با همین یک جمله که مثلا طرف می‌گه «موفق باشی» هم خوشحال می‌شم هم تأثیر می‌ذاره روی خودم. حالا دعا و بقیه موارد هم بماند. مثلا برای مرده‌ها شمع روشن می‌کنن که به نظرم فایده‌ای نداره ولی احساس همبستگی انسان‌ها رو نشون می‌دن و بقیه موارد ... ولی در کل موافقم. خود فرد کاری انجام نده ولی بقیه صدتا دعا خون باشن کنارش هیچ عملی رخ نمی ده.

نظر شخصی خودم اینه که کلا محدودیت ها برداشته بشه. دیگه خود مردم می‌دونن و می‌تونن رعایت کنن. من اول امسال به یک مسافرت نیاز داشتم برای ریکاوری و تجدید انرژی و مسافرت هم رفتم با خانواده و کلی انرژی مثبت دریافت کردم. دیگه اینکه پارک‌ها باز بشه و البته بقیه موارد. چون تنها جایی هست که آدم می‌تونه راحت قدم بزنه و از طبیعت کنارش هم لذت ببره :)

خیلی ممنونم:) خیلی خوشحال شدم که سر زدین :)

+راستی صعود استقلال رو هم تبریک می‌گم با اون همه سنگ‌اندازی‌ها و دشمنی‌ها با تیممون. امسال واقعا راحت می‌شه قهرمان شد که یک مشت پاریسی (بخونید پرسپولیسی) بالا نیان :) (برای این بهشون می‌گم پاریسی چون مثل پاریسن ژرمن تازه مد شدن :))))) )
۱۲ ارديبهشت ۰۰

سلااام

چه خوب

موفق باشی

۱۲ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
سلام
ممنون :)

+راستش خیلی دوست داشتم جوابتون رو در رابطه با اون سوالم بدونم که آیا شما هم به فیلم فکر می‌کنین یا نه؟ اگر مایل هستین جواب بدین مشتاقم بدونم :)
۱۲ ارديبهشت ۰۰

سلام

ضربت خوردن امیرالمومنین علی علیه السلام رو به شما و همه تسلیت میگم

جای شکر داره ک امسال در جایگاه خیلی غمگینی ک پارسال بودید نیستید و برعکس انگیزه شروع یک کار جدید رو دارید

ان شاءالله ک موفق باشید

راستشاز اون موقع ک گفتید دنبال اسم هستید بهش فکر کردمالبته نه اینکه نان استاپ تو فکرش بوده باشم ولی بهش فکر کردم

اگر میخواید اسم خودتون توش باشه مثل میلاد نجم و امثالهم خب یه اسم ساده میشه گذاشت

مثلا امیر دیزاینر و این چیزا

یا اسم و فامیلیتونو بذارید چون امیرها خیلی زیاد هستن قطعا 

 

ولی میتونید به اسمایی ک ربطی به اسم کوچیکتون نداره هم فک کنید 

اسمای هنری، مثلا سنجاق دیزاین :))) البته این اسم قبلا رزرو شده و اسم یه گروه طراحیه

ولی در کل میتونید وارد دسته دوم بشید یه چیز رو نماد و اسم بیزینستون بکنید 

 

ان شاءالله ک موفق باشید.

التماس دعا

۱۲ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
سلام

منم تشلیت می‌گم و ممنون.
:)
متشکرم

سنجاق دیزاین :))))
ویتامین دیزاین خوبه؟ می خوام حالت انگلیسی‌اش هم خوب باشه آخه :)

ممنون از شما
:)
۱۲ ارديبهشت ۰۰

ممنون

بله خیلی هم عالیه یه حس تازگی هم داره توش که خیلی دوست داشتنیه

فقط جسارتا چک کنید قبلا یکی دیگه استفاده نکرده باشتش، این چیزا منحصربفردش خوب تره

۱۲ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
خب اسامی که فکر می‌کردم قبلا برداشته شدن 😅😅😅
۱۲ ارديبهشت ۰۰

نه اگر خیلی تاثیر گذار باشه یکی دو ساعت بهش فکر میکنم

داستان ها بیشتر فکر منو مشغول میکنند، اونم داستان های رئال و خشن، چون معمولا من سعی میکنم داستان را تصور کنم و تصور بعضی چیزا خیلی بده، البته زیاد داستان نمیخونم

 

مصطفی تبریزی که گفتم اینه، روانشناسه نکات خوبی میگه، توی زمینه تربیتی هم نظرات خوبی داره: dr.mostafatabrizi@

۱۲ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
خوش به حالتون :(
که اینطور. خیلی ممنون جواب دادین.

پیگیریشون می‌کنم خیلی ممنونم :)
۱۲ ارديبهشت ۰۰

راستی یادم رفت

این طراحیتون خیلی قشنگ شده

هرچند بنظرم حقیقت جای پیشرفت داره 

ولی خوب تونستید حس ضربت خوردن امیرالمومنین ع رو نشون بدید

ان شاءالله که امام علی ع یارتون باشن ک کمکتون کنن

۱۲ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
خیلی ممنون

هنوز اول راهم . صرفا می‌خواستم ایده‌ام رو پیاده کنم.
باز هم ممنون
ان شاءلله :)
۱۲ ارديبهشت ۰۰

چقدر طراحی کار جالبیه

حس خوبی داره :))

 

موفق باشین... 

 

************

 

دعاااااااااااا :)))

🤲🤲🤲

۱۲ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
ممنونم :)

البته باید حس غم رو می‌آورد البته اگه منظورتون رو از «خوب» اشتباه متوجه نشده باشم !:)


هعی :)
بله دعا
۱۲ ارديبهشت ۰۰

نه منظورم این بود که کار طراحی، حس خوبی داره...و صرفا راجب طرح شما نگفتم.

ولی طرحتونم خوب بود.خوب به این معنا که به عنوان شروع کارتون ، طرح مناسبی در اومده :)

 

 

۱۲ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
آها که اینطور :)
خیلی خیلی ممنون از شما :)
۱۲ ارديبهشت ۰۰

موفق باشییی

۱۳ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
مرسییی :)
۱۴ ارديبهشت ۰۰

قشنگه افرین 👌👏

۱۴ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
ممنونم 🌹
۱۴ ارديبهشت ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">