هفته‌ و ماهی که گذشت

امیر + ۱۴۰۰/۴/۳، ۲۲:۴۲

کلا ماه سخت و عجیبی بود!

فردا هم یک امتحان دارم که تا حد زیادی ترس دارم براش. یاد یکی از درسای ترم قبل افتادم، البته اونجا استادش با ما راه اومد ولی این استاد ... :)

استاد هم چند پست قبل گفتم (لینک) فردا امتحانش رو دارم.

تونستم امتحان رو از یک نفر بگیرم و از همون صفحاتش رو گذاشتم داخل ورد . البته باید ۲۰ نفر می‌بودن ولی خب مهم نیست دیگه می‌خواد استاده قبول کنه می‌خواد هم نکنه . ولی خب خیلی سخت بود. خییییییلی سخت بود. 

از کارهای عملی هم که ۵ تا بود. ۴ تاش رو همین هفته انجام دادم و بسی سخت بود و یکیش موند که تا فردا حتما باید انجامش بدم و اون هم نوشتن مقاله هست که نصفه هست و نصفه دیگه رو باید بنویسم !!

 

فقط من دکتر شکوهی و دکتر صیف رو زنده پیدا کنم قطعا اون‌ها رو خواهم کشت :)))))

 

سلام 

خسته نباشی 

 

کُشتن کافی نیست . اینا با کُشتن درس عبرت نمی گیرن . باید یکسری کارای دیگه ای کرد . 

مردک یکجوری سخت گرفته امتحانا ور که اگه خود زاکنبرگ و بیل گیتس هم کنارم بشینن نمی تونیم حل کنیم . خدا لعنتشون کنه .  

۳ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

ممنون و همچنین

چی بگم
امتحان صبح هم همچین خوب نبود :(
۴ تیر ۰۰

خدا قوت دانشجوی نمونه ^ ^

  

 

چیکار به دکتر بیچاره داری خخخخخخخخخخخخخ 

 

۳ تیر ۰۰
پاسخ
:)

این کتابای قطور رو همین دکترا چاپ می‌کنن دیگه :)
۴ تیر ۰۰

سلااام

عخی

سیف یا صیف؟

زنده است

سر حال هم هست

شبیه سامورایی هاست :)

۳ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

همون سیف

عه؟ خیلی هم عالی بریم اولین قتل رو انجام بدیم عبرت بشه برای آیندگان :)
۴ تیر ۰۰

خدا قوت :) 

۴ تیر ۰۰
پاسخ
ممنون :)
۴ تیر ۰۰

آخ جون دعوا! البته دعوا نه؛ بهتره بگم آخ جون قتل :)))) باید برم باز تخمه‌هامو بیارم :دی.

۴ تیر ۰۰
پاسخ
آهنگ دیگه پخش نمی‌کنین ؟ :))
۵ تیر ۰۰

سلام 

 

عه واقعا راست میگین اصلا نمیدونم مشکلشون با شما و ما چیه 0-0 

 

هییییییییییییییییی یاد بدبختیای الانی خودم افتادم 

۴ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

فعلا که بدبختی از سر و روم می‌باره :)
۵ تیر ۰۰

سلام این چه حرفیه 

 

منم که کلنی نا امیدم هیییییییی

۵ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

فعلا امتحاناست برای همین :)
۷ تیر ۰۰

حس کردم شاید بخواین قتلو تو خفا انجام بدین که یه وقت کسی متوجه نشه و ممکنه آهنگ سروصدا ایجاد کنه :دی. ولی حالا که مشکلی ندارین، اگه عملیات موفقیت‌آمیز بود، این بار با «بر طبل شادانه بکوب» وارد صحنه می‌شم :)))

۵ تیر ۰۰
پاسخ
آخ آخ این آهنگ مورد علاقه‌ی منه مرسی واقعا 😂
۷ تیر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">