آرزو

امیر + ۱۴۰۰/۵/۱۱، ۲۲:۱۶

سه چهار ماه قبل بود که یک چیزی رو آرزو کردم. دو ماه بعد فهمیدم که اون آرزو هست و می‌تونه به وجود بیاد ... بیشتر وارد کار شدم. بیشتر با همه چیز آشنا شدم. فهمیدم من یکی رو برای این آرزو نمی‌خوان و من هم اونطوری نمی‌خوام.

شاید یک سال بود که بابتش حسرت می‌خوردم. خصوصا بعد اینکه فهمیدم بعضی از دوستام به اون آرزو رسیدن . می‌دونین ما بعضی چیزا رو برای خودمون یک سراب می‌بینیم چیزایی که شاید از دور خیلی قشنگ باشن ولی وقتی دل کار می‌ریم ، می‌بینیم که اون کار ، کارِ ما نیست!

شاید این کار بهم نشون داد که دیگه حسرت یک سری چیزها رو نخورم. به داشته‌هام توجه بکنم و به مسیر ادامه بدم ...

 

+ راستی یک چیزی در رابطه با پستی که در مورد فرهنگیان نوشتم رو بگم (لینک) ، این چیزایی که گفتم صرفا فقط دیدگاه من هست ، من اون موقع ناراضی بودم (البته الان هم هستم)‌ و نظرم رو نوشتم از کلی آدم دیگه هم بپرسید. من تا حدودی بدون تحقیق به این رشته پا گذاشتم. فقط می ‌دونستم که محیطش شبیه دبیرستان هست و دختر و پسر هم داخل یک کلاس نیستن و یک حقوقی هم می‌دن (کامل و نه بدون کسری) و بیمه هم هستیم و مهم تر از همه کار(!!!!!!) داریم و سربازی بی سربازی.

ولی خب بدونین که حتی دانشگاه تهران هم که بهترین دانشگاه ایران باشه هم کلی مشکل داره و فکر نکنین رشته‌های دیگه گل و بلبل هست همه چی !

 

++این چند مدت سرم یک مقدار شلوغ بود سعی می‌کنم زود به زود آپ کنم. هر چند که کاربرای اینجا هم همچین میلی به نوشتن ندارن 😔 امیدوارم اون جو خوب دوباره برگرده. 

شاید هم دوباره باید برم دنبال فالو کردن وبلاگ 🤔 خیلی وقته فالو نکردم

عذر من یکی رو بپذیرید ✋ کلا یه مدته که نمینویسم و گاها هم جمله ای باشه کپی پیسته

وبلاگ وقتی نوشتن توش خوبه که ناشناس باشی ، از اونجایی که یه سری از بچه ها کامل منو شناختن دیگه نمیشه چیزی نوشت

۱۱ مرداد ۰۰
پاسخ
دقیقا یکی از دلایلی که کانال نمی‌زنم همینه. بیش از حد روزانه‌نویسی می‌شه و بقیه هم بیشتر آشنا می‌شن و ... 
۱۱ مرداد ۰۰

سلااام

همیشه همین جوریه

منم حقوق میخوام!

چرا همه خستن؟

۱۱ مرداد ۰۰
پاسخ
سلام

بله :)
بفرمایین حقوق ما تقدیم شما :|
چندرغازی بیش نیست 😅

سوال خوبیه.
مشغله‌های کاری و زندگی - کرونا - آموزش مجازی - استراحت - کانال ها هم هستن که اکثر روزانه‌نویس‌ها کانال زدن و...
:)
۱۱ مرداد ۰۰

دلیل اصلیم واسه ننوشتن وبلاگ همون دلیل فاطمه اس.. 

۱۱ مرداد ۰۰
پاسخ
ای وای 

ای داد

منم با چند نفر ارتباط دارم ولی خب اینطوری نیست برام 🤷‍♂️
عجیبه 
۱۱ مرداد ۰۰

سلام
مجازی بودن کاری کرد که دیگه فرقی نمی کنه دانشگات مختلط باشه یا واحد برادران و خواهران . 

 

چرا سوت و کوره ؟؟

وبلاگ خودم رو مثال میزنم . دلم به نوشتن مطالب گیاهی نیست . 
دوست دارم یه چیزای دیگه بنویسم ولی ننوشتنش کم خطر تره  .  

۱۱ مرداد ۰۰
پاسخ
سلام

خب آره الان که اینطوری هست ولی اگه حضوری بشه باز ورق برمی‌گرده ...

منم دوست دارم گاهی اوقات چیزی بنویسم ولی نمی‌شه ولی خب بازم می‌شه نوشت :)
۱۱ مرداد ۰۰

شکر حق که آن دعا مردود شد

من زیان پنداشتم آن سود شد

۱۲ مرداد ۰۰
پاسخ
بله. دقیقا همون چند خط اول هست :)
۱۲ مرداد ۰۰

من که فعلا دارم ادامه میدم و می نویسم تا ببینیم بعدش خدا چی میخواد:)

۱۲ مرداد ۰۰
پاسخ
مرحوم والورده یک جمله طلایی داشت این رو می‌گفت:
خواهیم دید چه خواهد شد

این جمله‌ات هم دقیقا شبیه اونه . 
بوی رفتن می‌ده :)
۱۲ مرداد ۰۰

:|

۱۲ مرداد ۰۰
پاسخ
کامنتت خب اینجوری بود 🤷‍♂️
۱۲ مرداد ۰۰

من خیلی برام پیش اومده چیزهایی رو‌ که عمیقا آرزو‌ کردم و وقتی بهشون رسیدم، دیدم اون چیزی که من می‌خواستم نیستن

و یا بهشون نرسیدم و بعدا شکر کردم

بنظرتون علتش علم کافی نداشتن به اون مسئله نیست

یعنی اگه ما تمامی امکانات و تجربیات دیگران رو راجب اون مسئله در اختیار داشته باشیم شاید دیگه ارزوی بیهوده نکنیم :)

۱۲ مرداد ۰۰
پاسخ
نداشتن علم لازم هم هست
افراد باتجربه کنارمون خیلی کم باشن و یا اینکه خودمون هم کم در رابطه با اون تحقیق کنیم ...

چرا خب به نظرم هیچی نمی‌تونه جای آدم  رو بگیره که تجربه‌اش کرده باشه. چون اخلاقیات ما فرق داره ولی خب یک سری کلیاتی در رابطه با اون به دست میاریم که می‌شه فهمید که کلا به درد می‌خورن یا نه...
۱۲ مرداد ۰۰

این یعنی واقعا منم!

99.9درصد چیزایی که خودمو برای رسیدن بهشون پاره میکنم

وقتی میرسم حس خاصی ندارم

یاهم دارم ولی اونجوری که فکر میکردم نیست

و به نظر من همیشه هم مربوط به شناخت اون چیز یا مسئله نمیشه

 

۱۳ مرداد ۰۰
پاسخ
اوهوم

پس مربوط به چی می‌تونه باشه ؟ حس کمال گرایی؟ یا سیرناپذیری خواسته‌های انسان ؟
:)
۱۳ مرداد ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">