روزانه‌نویسی (اومیکرون - قسمت دوم و طراحی)

امیر + ۱۴۰۰/۱۱/۱۸، ۲۲:۳۴

حدود دو سال قبل این پست رو نوشته بودم که مربوط به عید سال ۹۶ می‌شد (لینک)

حدود ۴ روز هست که مامانم داره با کرونا می‌جنگه. امروز اما اتفاق جدیدی افتاد. زبون و جلوی دهنش کلی تاول زده بود. اصلا تصور حرف زدن با اون همه تاول هم برام سخت و دردناک بود. حالا بماند که مامانم چه دردی می‌کشیده. با مامان رفتیم دکتر و دکتر هم گفت که مامانم اوردوز کرده! حالا قضیه چی بوده؟ قضیه از این قرار بوده که مامانم دو روز پیش چند تا سرنگ زد به خودش مثل همین دگزا و چند تا تقویتی و سر همونا دیگه حساسیت براش پیش اومد و ... 

الان هم که مامانم داره سرفه می‌کنه .فکر کنم آخرای مریضیش هست. چون من هر موقع سرما می‌خورم آخرین مرحله‌ای همون سرفه هست. اول سرفه‌‌های خلط دار و بعد هم سرفه‌های خشک.

امیدوارم واقعا خوب بشه. چون واقعا کارای خونه خیلی سخته. اینکه خونه رو مدام مرتب بکنم یا غذا درست کنم. لباس‌ها رو بذارم روی بند و یا با ماشین بشورم. باز از یک طرف دیگه هم مراقبت از مامانم هست ولی خب بابام بیشتر این کار رو انجام می‌ده. 

در کل کارهای خونه بسیار کار سخت و طاقت‌فرسایی هست. 

 

طراحی:

در رابطه با طراحی هم یک چیزی همینطوری طراحی کردم و دادم به مسئول نشریه‌ی دانشگاه و گفت خوبه. البته فکر کنم راضی نبود ولی در کل من هم خسته شده بودم. داخل این کانال‌های کاریابی یک نفر پوستر می‌خواست و من هم براش درست کردم و یک پول هم داد بهم :)

اس ام اس واریز پول رو خوندم ذوق زده شدم و برای مامانم هم گفتم و اون هم خیلی خوشحال شد :)‌ باید سعی کنم روحیه‌اش رو خوب نگه‌دارم. 

در نهایت هم یک زمانی بدون کارفرما بودیم. الان از همه جا بهم می‌گن بیا طرح کن برامون. البته پولی هم نداره. چون از دانشگاه‌ و کارگروه‌ها می‌گن این کار رو انجام بدم و منی که عضو رسانه‌ی دانشگاه هستم و مجبورم رایگان این کار رو انجام بدم ...

سلااام

ایشالا زودتر خوب بشن

دستت درد نکنه

ایول

۱۸ بهمن ۰۰
پاسخ
سلام 

ممنونم

:)

ببخشید دیر جواب دادم 
۲۰ بهمن ۰۰

سلام :)

خب فاصله باید بین تزریق ها باشه و اینکه تو دوران کرونا کمتر استفاده بشه.اصلا تجویز دارو بدون اجازه پزشک کار خوبی نیست مخصوصا بیمارانی که آلرژی دارن، حتی به یک دارو ساده می‌کنه بدنشون بهش ری اکشن بده.

به جای تقویتی، آب میوه بخورن،با پرتقال و آب هویج سریع خوب میشن. ربع انار برای درمان این تاولا خوبه.

باید گلوشون خشک نشه چون هم باعث سرفه بیشتر میشه هم احتمال رشد بیشتر ویروس و هر چیز دیگه!یکی از علت های مصرف آب زیاد همینه.

ایشالا که زودتر خوب بشن.

کار خونه سخته 😅 تازه به این باور رسیدن؟

جدا از اینا اگر بچه کوچیک موجود باشه و در کنارش باید غذا مورد علاقه پخت و خوشمزه باشه که خیلی نکته مهمه ای، که کار بیشتر میشه.

اگر همه آقایون این چنینی توی خونه کار میکردن هوای خانم هاشونو بیشتر میداشتن.

حس پول داشتن خیلی حس خوبیه 😎 صدای اس ام اس واریز با همه نوتیفیکیشن های دیگه فرق داره😁

منم یک بار کار دانشجویی داشتم یهو دیدم ۴۰ تومن واریز شد خیلی خوب بود :) با پولش کادو خریدم برای یه کوچولو :)

۱۸ بهمن ۰۰
پاسخ
سلام
پزشک گفته این کار رو انجام بده مامانم. اتفاقا پزشک خوب و ماهری هست 🤦🏻‍♂️😅

رب انار نشنیده بودم . ولی خب الان حال مامانم خیلی بهتر شده دیگه می‌تونه راه بره.

خییییلی سخته . میدونستم سخته ولی دیگه این دفعه اوجش بود.
خداروشکر بچه کوچیک نیست اینجا دیگه :)))
بله آقایون داخل خونه هم باید کمک کنن😁

بله 😂😂🤦🏻‍♂️
حتما حس خیلی خوبی داشته :)

ببخشید دیر پاسخ دادم 
۲۰ بهمن ۰۰

ان شاءالله همه خانواده زود تر سلامتیشون رو به دست بیارن 🙏

عضو تیم رسانه ای با حاله 🙃

۱۹ بهمن ۰۰
پاسخ
ان شاءلله و ممنون 

آره ولی اگه پول هم بدن که دیگه نور علی نوره. ولی نمیدن 😬
۲۰ بهمن ۰۰

سلام

انشالله هرچه زودتر مادرتون خوب بشن

+سرفه خشک برای شما مرحله آخره من دوساله دارم سرفه میکنم :)

دکتر هم رفتم یه شربتی داده بود که اصلا نگم مزشو :/

خلاصه هرجا میرم همش سعی میکنم سرفمو خفه کنم چون در اون صورت فکر میکنن مریض شدم

۲۰ بهمن ۰۰
پاسخ
سلام

ممنونم :)

راستش من هم یک نیمچه حساسیتی دارم و سرفه می‌کنم :(
امیدوارم بتونین درمان سرفه‌تون رو پیدا کنید :)
می‌دونم چی می‌گید. البته کسی که کنارم سرفه می‌کنه همچین حسی بهم دست می‌ده. خصوصا اونایی که سرفه‌‌شون خشک نیست ...
۲۰ بهمن ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">