ماه رمضان - قسمت دوم

امیر + ۱۴۰۰/۲/۳۰، ۲۰:۱۱

داخل قسمت اول اومدم یک بخشی از ناراحتی‌هام رو گفتم که خیلی به این ماه ربط داشت. این قسمت دوم خیلی ارتباطی نداره. بهتره بگم هیچ ارتباطی نداره با این حال می‌خوام درباره‌شون صحبت کنم. (لینک قسمت اول)

تقریبا یک ماه قبل بود که یک پست موقت گذاشته بودم اینجا و داخلش نوشته بودم:

 

اینطور که بوش میاد احتمالا به زودی یک دعوای درست و حسابی باید داشته باشم !!!!!

چقدر مسئولیت ناپذیر آخه 😑

 

قضیه از این قرار بود که یک مسابقه‌ی کشوری همراه با جمعی از دانشجویان فعال و البته شبه فعال برگزار کردیم که در طی اون یک سری افراد با هم دیگه به صورت دو به دو با همدیگه بازی می‌کردن و کسی که برنده می‌شد می‌رفت مرحله‌ی بعد با برنده دیگه‌ دو به دو بازی می‌کرد(یک چیزی شبیه جام حذفی).

مرحله اول تقریبا ۱۶ نفر بودن که با همدیگه رقابت می‌دادن یعنی ۸ مسابقه و مسابقه‌ هم اینطوری بود که هر کسی یک متنی رو باید می‌نوشت و برای ما با مشخصاتش ارسال می‌کرد. من هم خیلی سریع که نتایج رو دریافت می‌کردم شروع به داوری می‌کردم و نتیجه رو اعلام می‌کردم اما دوست عزیزمون (داور دیگه‌مون) خیلی ریلکس و بیخیال میومد و می‌گفت که:« خیر تحلیل این متون نیاز به وقت بیشتری داره» !!! و البته در آخر هم خیلی قشنگ تنبلی اش رو ماستمالی کرد و ادامه داد :« باید بیشتر بررسی کنم که هر کسی رفت بالا واقعا حقش باشه و حق کسی خورده نشه به هر حال این‌ها حق‌الناس هست» حالا این آقا همون کسی بود که سر کلاس‌ها می‌خوابید و نصف دیگه زمان رو هم از کلاس بیرون بود بعد میاد برای من از حق‌الناس صحبت می‌کنه :)))))) ضمنا من این آقا رو از ترم یک می‌شناسم که همکلاسی بودیم و اساتید رو با  عبارت «دکتر» خطاب می‌کرد :))) . خلاصه دوستمون نتیجه رو گفتن و تموم شد و مرحله‌ی بعد، متأسفانه دیگه تا آخرین مرحله همینطوری بود و دقیقا هم بابت این موضوع خیلی خیلی عصبانی شده بودم و قطعا اگه پست موقت اینجا نمی‌زدم دیوونه می‌شدم. 

به هر حال مسابقه نهایی هنوز برگزار نشده در حالیکه ۱۰ روز از مسابقه‌ی قبلی گذشته و دوست عزیزمون که خیلی به حق‌الناس اعتقاد داره پیام‌های بنده رو سین می‌زنه و بعد دو روز جواب می‌ده. بنده هم قبلا نظرم رو در رابطه با افرادی که کامنت یا نظر می‌ذارم و سین می‌کنن ولی جواب نمی‌دن رو گفتم (پست مربوطه و البته پست مربوطه‌ی دیگه) (البته یکسری استثناعات هم هستن این بین که اشکالی نداره)

واقعا نمی‌دونم چجوری دارم این موجود رو تحمل می‌کنم. جدیدا هم دیگه دارم با تیکه و کنایه جواب می‌دم بهش تا به خودش بیاد ولی فعلا کاربردی نداشته و این نکته رو بگم که به ندرت عصبانی می‌شم ولی اگه عصبانی بشم قطعا از کوره از در می‌رم ...

حالا این مسابقه‌ی آخر کِی برگزار بشه معلوم نیست و من واقعا شرمنده‌ی اون افراد باقی‌مونده در مسابقه هستم ...

 

 

+از چالش‌های دیگه‌ی مسابقه مخالفت با حضور خواهران بود. قطعا اگه دانشجویان دختر در این مسابقه شرکت می‌کردن سطح مسابقات خیلی خیلی بالاتر می‌رفت اما با مخالفت معاون امور استانی همراه شد و کلی هم سر این قضیه باهاش بحث کردیم اما نذاشت. اتفاقا این بین هم چند نفر از همین دانشجویان دختر اومدن به پیویم و گفتن که برای مسابقه می‌خوان شرکت کنن (داخل پوستر مسابقه آیدی خودم رو گذاشته بودم که افراد برای ثبت نام به بنده مراجعه کنن) نمی‌دونستم دیگه با چی رویی بهشون بگم که مسابقه فقط مخصوص برادران هست و اجازه ندارید شرکت کنین و کلی هم بابت این موضوع عذرخواهی کردم🤦‍♂️ . البته که اون افراد هم خیلی خوب با این قضیه برخورد کردن. انتظار داشتم که بیان و بهم اعتراض کنن که چرا فقط مخصوص آقایون مسابقه زدیم و ... که خداروشکر اینطوری نبودن 😌

 

++خب اینم از ماه رمضون. مهم‌ترین اتفاقات همین‌ها بودن.

+++یک بخش دیگه هم در قسمت منو به وجود اومده به نامِ « کارهایی که در قرنطینه انجام بدیم» هست. می‌تونین با نظراتتون یک مجموعه کار برای دوران در خونه موندن داشته باشیم. (لینک قسمت مربوطه)

سلام:)

کلا دانشگاه فرهنگیان یه پا cia برای خودش... هرچند من به شدت میپسندم این محیط رو نسبت به محیط دانشکده های دیگه! 

۳۰ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
سلام

یک چیزی فراتر از اون :)))
خب یکسری خوبی‌ها داره و یکسری بدی‌ها ...
۳۱ ارديبهشت ۰۰

عهههه  داوری مسابقات کشوری بهتون محول شده؟؟؟  

 

شما هم پیاما رو سین میزنین و خیلی وقت بعدش جواب میدین😉

تازه حالت سین پیاما رو هم که غیر فعال کردین. دیگه کارتون هم راحت تر شده

 

موفق باشین...

۳۰ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
یک مسابقه کشوری راه انداختیم منم یک بخشیش داور بودم کار خاصی نبود البته :)

خب اینجا دو تا موضوع مطرحه.
جواب ندادن و یا دیر جواب دادن. جواب ندادن کلا خوب نیست به نظرم. ولی دیر جواب دادن بستگی به خود شخص داره ، اینکه زمان و حوصله رو داشته باشه که جواب رو بده یا نه. من اغلب زمان رو ندارم. فقط پیام رو می‌بینم و حالا بعدا جواب می‌دم.
مورد دیگه اینکه داخل وبلاگ یا داخل شبکه‌های اجتماعی، داخل تلگرام و هر شبکه‌ی اجتماعی این مدلی ، حتما پیوی رو چک می‌کنم و حتما هم خیلی سریع جواب می‌دم. داخل وبلاگ یک مقدار کندتر جواب می‌دم. چون ممکنه برای جواب دادن نیاز به فکر کردن باشه شاید یک چیز بامزه‌تر گفتم :)
اون رو هم غیرفعال کردم که یک وقت برای کسی سوءظن پیش نیاد :) .
 ضمن اینکه یک قانون دیگه هم برای خودم دارم اینکه تا وقتی جواب همه‌ی کامنت‌ها رو ندم حق ندارم برای فرد دیگه‌ای کامنت بذارم :) چون ممکنه اون فردی که برام کامنت گذاشته و جوابش رو ندادم ، در اون وبلاگ که کامنت گذاشتم ، کامنتم رو ببینه و باز هم فکر خوبی در رابطه با این قضیه نکنه :)


ممنونم :)
۳۱ ارديبهشت ۰۰

راستش  خواستم بگم دورمون متاسفانه پر شده از این آدما که حتی حق اعتراضم نداریم

 

ولی من اینجور مواقع خیلی دلم روشنه چون خدا اجازه نمیده حق کسی ضایع بشه

من وقتی اینجور مواقع گیر میکنم میسپرمش به خدا و،به طرز عجیبی مشکل حل میشه جوری که خودمم نمیفهمم چجوری این اتفاق افتاد

 

شماهم بسپرش به خدا درست میشه😁

۳۰ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
بله حرف‌های شما کاملا درسته . 

چشششششم :)
۳۱ ارديبهشت ۰۰

چقد رومخ ://////

گفتم برین دعوا منم می‌آمااا، گوش نکردین. هنوزم قصدشو ندارین؟ :دی

۳۰ ارديبهشت ۰۰
پاسخ

یادمه قرار بود شما برین حمله کنین 😅😅😅
همون آهنگ 🤦‍♂️😂😂😂😂😂
۳۱ ارديبهشت ۰۰

آدمی که نخواد بفهمه ، نمیفهمه

تیکه و کنایه هم لافایده

۳۰ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
صد درصد 

دو روز دیگه مونده
دووم میارم 😅
۳۱ ارديبهشت ۰۰

اگه بخواین می‌تونم همه‌ی اون دخترایی که مایل به شرکت تو مسابقه بودن و نشد رو جمع کنم و به همین بهونه بریم سراغ این دوستتون. چطوره؟ :دی

شمام که نمی‌آین دعوا، لااقل از پشت صحنه آهنگا رو پخش کنید :))))

۳۱ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
اوه این خیلی حمله‌ی خوبیه 😅😅😅
شما می‌شین از این به بعد دستیار من برای ضربه زدن به حریف 
حقوق هم به خوبی براتون تعلق می‌گیره 

نظرتون چیه؟
اصلا یک پلی لیست پخش می‌کنم براتون شما فقط عمل کنین 😂😂😂
۳۱ ارديبهشت ۰۰

هیچ‌وقت فک نمی‌کردم یه روز سرپرستی یه حمله‌ی مستقیم رو به عهده بگیرم =))))))))

آقا حله. ساعت و روز و آدرسو بم بگین دخترا رو می‌فرستم :))))))) فقط خودتونم علاوه بر آهنگ یه حرکتی بزنین، زشته =))))))

شماره حسابم می‌فرستم :دی.

۳۱ ارديبهشت ۰۰
پاسخ
بله بله 😂😂😂

اوکیه . خب حالا تشویق هم می‌کنم از دور :)))))
اوکی 😂😂😂
۱ خرداد ۰۰

این ادم مزخرف بنداز از دایره اشناها بیرون!

 

چرا مخصوص اقایون؟ گناه خانم ها چی بود؟

۱ خرداد ۰۰
پاسخ
همین تصمیم رو دارم. این مسابقه تموم بشه دیگه منم ولش می کنم 😂😂

نمی دونم والا . شاید حراست بهشون گیر می داده ولی باز هم دلیلش مشخص نیست
۱ خرداد ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">